Velkommen

Velkommen til Veganissens blog, som primært kommer til at handle om vegansk mad. Bloggen er tænkt som en inspiration til andre, der enten ønsker en mere vegansk kost, eller som allerede lever vegansk.

Lige for tiden laver jeg madplan hver søndag for ugen der kommer. Den holder næsten…. selvom der selvfølgelig kan opstå impulsive og uventede situationer 🙂

Ideen med en madplan er dels at spise mindre hovsa-mad (jo det kan man godt som veganer), købe ind så det dækker det jeg skal bruge, hverken mere eller mindre, få endnu større variation i min kost og handle ind færre gange i løbet af ugen.

Opskrifterne jeg følger vil dels være mine egne, og dels nogle jeg henter fra diverse kogebøger og naturligvis fra alle de skønne veganske mad-bloggerer jeg finder rundt om på nettet!

 

 

 

One response

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Skriv et svar

