Madplan uge 38

Her min madplan for uge 40:
Mandag:  På kursus
Tirsdag:   Lasagne
Onsdag:   Rester
Torsdag:  Seitan steg, Hvidkålssalat
Fredag:    Rissotto med svampe
Lørdag:    Tortillas. Kage: Cookies
Søndag:   Hvidkål med kikærter
I denne uge vil jeg kaste mig ud at lave en steg af seitan. Præcis hvordan den skal udformes tænker jeg at eksperimentere med på torsdag. Valget står på en “ensartet steg” eller en “rulle-steg”. Og så skal det gang i retter med kål, nu hvor efteråret har bidt sig rigtigt fast.
Lørdag kommer der gæster, så der laver jeg cookies til alle. De er super nemme og hurtige at bage og smager som en drøm.
🙂
Skriv et svar

