Madplan uge 44

Her min madplan for uge 44:
Mandag:  Seitanret med rodfrugtmos
Tirsdag:   Grønne linser med kål
Onsdag:   Bønneret
Torsdag:  Seitan i spinatsovs
Fredag:    Tomat suppe med linser
Lørdag:    Tortillas m soy4you sovs og kanelkage
Søndag:   Wok-mad med tofu
Mandags menuen er denne uges nye kreation. Jeg har en ambition om at lave en vegansk stroganoff og det vil jeg forsøge mig med i morgen.
Tirsdagen byder på en dejlig hverdags-ret, sund, billig, kalorilet og nem at variere. Det samme gør sig gældende for bønneretten onsdag, som dækker over, at jeg ikke har besluttet andet, end at jeg vil lave noget med bønner 😉
Lørdag skal jeg have gæster og menuen skal være nem og gerne kunne laves på forhånd. Der vil også komme en kage på menuen.
Rigtig god uge til alle 🙂
Skriv et svar

