Anmeldelse af Kranola fra Ifood Evolution

For nogle måneder siden fik jeg tilsendt nogle vareprøver fra Ifood Evolution. To pakker Kranola, en luksus med raw kakao og en klassisk og to pakker cookies. Jeg har desværre haft så travlt, at jeg kun har haft tid til at spise af Kranolaerne…. men her kommer da en anmeldelse af disse dejlige produkter, som er uden tilsat sukker, glutenfrie, raw, økologiske og naturligvis veganske 🙂


IMG_3881 IMG_3294

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De er pakket i solide poser, med en rigtig god lukke funktion. Den ene åbnede jeg for 5 uger siden og efter en lang varm ferie, hvor jeg ikke har været hjemme, blev jeg glædeligt overrasket over, hvor lækker sprød og velsmagende den har holdt sig! Jeg har ikke ret meget at sige om disse, for de er virkelig i top kvalitet. Den med kakao forsvandt måske lidt for hurtigt….men det var bare fordi den var så dessert-agtig 😉 Jeg har spist den på soyayoghurt, som drys på en kage (desværre ikke noget billede…), i frugtsalat, på smoothies og naturligvis på brunchbordet. De kan købes i flere helsekostbutikker også online. Prisen ligger omkring 65 kr, men jeg synes det er pengene værd en gang i mellem.

Den klassisk med friske bær og soya yoghurt, mums!

Den klassisk med friske bær og soya yoghurt, mums!

Jeg har ikke smagt de cookies jeg har fået tilsendt, men de vil blive testet af børn og voksne i den kommende weekend 😉

Så er du til raw, økologisk og vegansk mad, så er der altså endnu et lækkert tilbud i butikkerne, som jeg i hvertfald hilser velkommen 😀

Skriv et svar

